https://lirikdanlagudayak.blogspot.co.id/

Friday, July 30, 2021

Gali' Jauh Man Kao - Aan Baget



Ati nian sidi miah sayang ka kao

Ame, ame tingalan aku

Ati nian sidi miah cinta ka kao

Ame, ame jauh dariku

(Intro)

Ati nian sidi miah sayang ka kao

Ame, ame tingalan aku

Ati nian sidi miah cinta ka kao

Ame, ame jauh dariku

(Intro)

Aku gali sidi gali jauh man kao
Man kao, man kao 
Aku bai sidi bai jauh darinyu
Darinyu, darinyu
Ame tingalan aku
Gali ku jauh darinyu
Ame tingalan aku
Gali kujauh darinyu
\
(Intro)

Ati nian sidi miah sayang ka kao

Ame, ame tingalan aku

Ati nian sidi miah cinta ka kao

Ame, ame jauh dariku

(Intro)

Aku gali sidi gali jauh man kao
Man kao, man kao 
Aku bai sidi bai jauh darinyu
Darinyu, darinyu
Ame tingalan aku
Gali ku jauh darinyu
Ame tingalan aku
Gali kujauh darinyu

Ame tingalan aku
Gali kujauh darinyu
Ame.... tingalan aku....
Aku gali......jauh darinyu......

Posted in 

0 comments:

Post a Comment